combat l’estrès

estres413Menjar gran quantitat de greixos, colesterols i caloríes no es gens beneficiós per al nostre cos i incrementem el consum d’aquestes quan patim estrés.

Els aliments que contenen antioxidants, vitamines i proteïnes ens ajuden a suportar millor tot el dia, com per exemple:

L’avena pel seu contingut en carbonoides, augmenta els nivells de serotonina, un neurotrasmissor que produeix efectes calmants.

La vitamina C bloqueja els radicals lliures que produïm en situacions d’extres. Les taronges, els kiwis o les mores són fruites que contenen aquesta vitamina.

Altres compostos que també tenen a veure amb el mar humor són el glutatió (protegeix les cèl·lules de les espècies reactives de l’oxigen), beta-carotens, vitamina E i folats, que podem trobar-los als alvocats.

Les anous per el seu contingut en Omega 3, regula les hormones, disminueix la pressió arterial y suavitza els canvis d’humor dràstics.

Les infusions de mançanilla ajuden a tranquil·lizar-te i a passar una bona nit.

L’àcid fòlic, com demostren els últims estudis, té molt que a veure amb les depressions i per això cal de matenir-los a uns nivells adequats. Els espàrrecs de marge contenen àcid fòlic a més d’altres substàncies.

Finalment la Stevia, cada vegada més consumida al nostre país, es un edulcorant d’origen vegetal que millora la digestió, la pressió arterial, el ritme del cor i les càries.

Esta entrada fue publicada en salud y bienestar. Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s