Prejudicis, prestigi i reputació en alimentació

Aliment és més valorat com més gran és la seua reputació. La publicitat dels productes en els mitjans de comunicació en l’àmbit alimentari afavoreix la seua venda. Nestle, Danone, Colacao i Pascual són un exemple de les marques que tant dins de la península ibèrica com fora d’ ella tenen un prestigi aclaparant. Mostren els seus productes al client d’una forma molt atractiva, afirmen la quantitat de salut, energia i beneficis que aporta l’aliment i aprofiten al 100% el màrqueting, per a donar-los bona imatge, donant lloc probablement a un increment en la venda.

marcasPer contra, les notícies dramàtiques que revelen certs processos d’elaboració de certs productes, són armes de destrucció massiva per a les seues empreses, ja que la gent deixa de confiar en elles. Problemes de salud d’ alguns animals com el de les vaques boges que va suposar el dèficit en la venda de carn de boví en parts del món afectades per aquest problema és un exemple de desconfiança social, per no parlar de la grip aviar que va ocórrer el semblant.

Per a concloure, l’ésser humà necessita menjar amb la mirada i sentir satisfacció al consumir els plats que té diàriament a la taula, perquè si no és així implica una mala digestió i un rebuig del menjar. El primer pas és una bona imatge de l’aliment, el segon pas és l’olor i finalment, el sabor que depèn d’ amb quin paladar tractem.

Esta entrada fue publicada en sociedad. Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s